'n Afrikaanse blog oor kwiltwerk in al sy fasette.
Hier deel ek my kennis, liefde en passie vir my werk met mede kwilters.

Tuesday, March 20, 2012

Seminole Werk

Die Seminole Indiane het stroke lap aan mekaar gestik, dit op gesny, die eenhede verskuif en weer aan mekaar gestik om interessante kleur bande te lewer.

Die bande is gebruik as versiering op kledingstukke. Die konsep is eenvoudig maar die moontlikhede legio. Die stroke se breedtes kan wissel, of die kleur samestelling kan interessante sekondêre patrone op lewer.

Die stroke wat aan mekaar gestik is kan ons 'n strookstel noem. Deur die strookstel teen 'n 60 of 45 grade hoek in skywe te sny kan twee verskillende bande (Die klaar produk) gevorm word. In die een band staan die diamante regop op hul skerp punte.


Deur die skywe af te skuif word 'n smaller band gevorm waar die daiamante se skerp punte aan mekaar raak.



Die boek van Cheryl Greider Bradkin, The Seminole Patchwork Book  en 'n tydskrif artikel het my aan gespoor om hierdie tegnieke op gewone laslapwerk toe te pas.

 Ek het die Trip Around the World en Lone Star kwilts met die tegniek gemaak.

Trip Around the world
Uiteindelik het ek ook gesien hoe mens dit in enige projek kan gebruik om laswerk te bespoedig.

In hierdie kwilt is die "ontwerp element" wat die oog deur die kwilt lei, die Nine Patch in hul spesifieke oriëntasie. Al die Nine Patches is gemaak deur eers stroke aan mekaar vas te stik, dit in skywe te sny, elke tweede skyf om te draai en dan vas te stik om die eenheid te vorm. Die eenheid is in die hoeke van die blokke gestik.
Burgoyne Surrounded

Alles wat mooi is


Marié



No comments:

Post a Comment