'n Afrikaanse blog oor kwiltwerk in al sy fasette.
Hier deel ek my kennis, liefde en passie vir my werk met mede kwilters.

Sunday, May 20, 2012

Leer aanlyn

'n Kwiltklas is altyd lekker. Mens leer iets nuuts of werk met nuwe materiale of tegnieke. Dit is altyd rede vir groot opwinding. Die groot lekkerte van kwiltklasse is die mense wat saam met mens in die klas is. Mens maak maklik nuwe vriende en deel baie pret. Ook verwonder ek my aan my klasmaats se kreatiwiteit en mens put dikwels ewe veel genot uit die "teacher" se klas voorbeelde as dit wat jou klasmaats optower.
Gemaak in 'n klas met Priscilla Bianci met Guetemala weefstowwe

Aanlyn klasse is weer anders. Ek het graag klasse deur Quilt University gedoen. Daar is 'n klas forum en leer mens mense vanoor die wereld dmv die forum ken. Die klas inhoud word op papier lesings weer gegee en behels dikwels take en "huiswerk" dit hang natuurlik van jouself af of jy dit doen en dan kan mens in die Galery sien wat almal wat aktief deel neem, doen.

Bargello kwilt gemaak in 'n Quilt University klas

Ek het heelwat klasse waarvan ek net die lesings uit gedruk het, maar die inligting is net so waardevol soos 'n boek en ek kan dit altyd weer bestudeer. Ek het ongelukkig al die kursusse wat my interesseer op die web tuiste gedoen en daar kom net so een of 2 nuwes 'n jaar by.

Nou het ek n nuwe "Kollege" ontdek. Dit is die webtuiste Craftsy. (Die naam het my eers afgesit want ek neem my kwiltwerk ernstig op- dit is defnitief nie 'n tydverdryf of verkleinwoordjie nie). Eers het die breiwerk my interesseer en ek is nou besig met my tweede paar sokkies.

Die groot lekkerte van die klaskamer is dat die klas altyd daar is. Waar Quilt University se klasse oor 4-6 weke strek en dan klaar is, het jy altyd toegang tot die Craftsy klaskamer waarvoor jy ingeskryf het. Party keer begin mens iets met entoesiasme maar dan gebeur die lewe en het jy nie tyd om met die klasse voort te gaan nie. Dan kan jy later wanneer jy weer tyd het, weer na die klas gaan sonder dat jy verdere betalings moet maak. Die klasse is ook goedkoop en wissel van $7- $29. Hier is die klasse in die vorm van video's. Dit forseer jou om te sit en die inligting in te neem. (En nie net die notas uit te druk nie) Dit is ook baie lekker om goed wat mens nie altyd uit die beskrywing verstaan nie, te kan sien.

Gaan loer bietjie daar rond en skryf in op hul nuusbriewe om inligting oor klasse te ontvang.

Alles wat mooi is,
MariƩ du Toit

No comments:

Post a Comment